Guld o gröna skogar...

publicerat i Allmänt;
..jag önskar så innerliggt att jag kunde styra känslor o tankar!
Om man ändå kunde de?! Allt skulle var aså mkt lättare, men fasen så tråkiga vi skulle vara om vi tyckte samma saker. Funderar mkt som ni kanske förstår, men vissa stunder så inser jag att det verkligen bara är jag som kan ändra på saker o de är jag som väljer hur jag ska må! Fasen så rätt man har där, men ack så svårt de är.
Kan känna mej väldigt vilsen till o från, vet inte riktigt vart jag står! Vad jag vill med mitt liv, men det kanske är så att den där ideén med plus o minus lista inte är så dumt! Man kanske kan komma fram till ngt, jag vet ju absolut att jag inte kan påverka vad folk säger, tänker o tycker. Men jag kan ju välja hur jag sj tacklar de! 
 
Imorgon kliver jag på mitt matschema, sedan har jag bett om o få hjälp med att utveckal träningen, ska bara bestämma en dag så löser sej de iag, ett steg i rätt riktning just med den delen iaf! Sedan är det bara ta tag i saker pö om pö..Har lovat mej sj att både lyssna på huvudet o kroppen lite mera..
 
Det finns några få människor som har hjälpt mej dit jag är idag, jag är dom evigt tacksam o nu kan jag ju faktiskt inte svika dom..och inte mej sj heller för den delen! Ni vet vilka ni e o ni betyder allt!!!! 
 
 

Kommentera inlägget här :