Kunde inte hålla mej ifrån denna...

publicerat i Allmänt;
Blev så såld på denna när jag såg en annan bloggare ha köpt den till sin son! Så var tvungen att klicka hem den :) Annars då va händer? Njae inte så mkt faktiskt.. Dagarna rullar på o har fortfarande en massa funderingar på vad man ska göra i sitt liv, vad som är menat osv.. Tror jag är beredd på nya utmaningar o jag tror verkligen att jag behöver dom nu mer än någonsin!
Har alldeles för lätt för o störa mej på saker, så lika bra att jag tar tag i saker som jag känner att jag faktiskt kan ändra på, även om det finns chansen för andra personer att styra bättre, så tror jag faktiskt att det inte kommer att hända. Om fallet är så att det kommer att ändra så kommer detta att ta alldeles för lång tid innan de anser att det behövs göra ngt åt de..
 
Ja tror på att alla ska få ha sina egna åsikter, men sedan måste man också kunna vara lyhörd o höra alla. Favorisering funkar inte alls o det kommer att märkas i längden om man håller på med de, ifrågasättningar väntar liksom bakom dörren.
 
Nog med massa gnäll så ska jag försöka komma till ro o sova, har haft svårt för det ett bra tag nu...

Kommentera inlägget här :