Vägval

publicerat i Allmänt;
 
Alla kommer vi ngn gång hamna o inte riktigt veta vart vi ska, eller åt vilket håll vi nu kan tänka oss att gå. Vissa val som jag gjort i livet önskar jag absolut ogjorda, samtidigt är det ju bara att acceptera för vi kan ku inte ändra det som faktiskt har hänt. Ändå så är jag verkligen en person som kan älta, dock har jag inte så svårt att släppa. Att det kommer tillbaka ibland är en sak som jag bara får acceptera.
 
 
Gillar inte när mitt liv känns rörigt o just nu är jag i de, vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på eller vart jag än ska börja, dock så vet jag ju med mej sj att saker löser sej med tiden. Dock! Om jag ska få det som jag vill ha de så är det ju jag som måste styra från början.. Inte alltid lätt, men vad vore livet om allt vore simpelt? Har ju hört att man skall utsättas för prövningar så de e ju bara låta det vara.. Hoppas att ni inte tröttnar på mitt "tjat/gnäll"! Just nu är det dessa saker som jag känner att jag måste skriva av mej av :)
 

Kommentera inlägget här :